INGREDIENTS:
- 2 carbassons
- uns quicos
BRANDADA:
- 400g. de bacalla dessalat
- 160g. d’oli d’oliva
- 4 grans d’all laminats
SALSA FESTUCS:
- 100g. d’aigua
- 100g. de llet vegetal
- 80g. de festucs pelats
OLI DE PEBROT:
- 25g. de pebrot del piquillo
- 50g. d’oli
PREPARACIÓ:
- Treiem la pell i espines del bacalla, el tallem a trossos i el posem al foc dins un cassó cobert d’aigua quuan arrenqui el bull, treiem del foc i escorrem i reservem.
- En un cassó hi posem l’oli el posem al foc i enrrossim els alls un cop enrrossits els alls els treiem de
l’oli - Dins el vas del minipimer hi posem el bacalla, l’oli calent de fregir els alls i triturem i reservem
- Ara fem tires dels carbassons fines, les escaldem 1 minut i les posem a refredar amb aigua i gel i reservem
- Triturem els festucs amb l’aigua i la beguda vegetal, salpebrem i reservem
- Piquem uns quants quicos amb el morter
- Triturem els pebrots amb l’oli, salpebrem i reservem
- Estirem les tires de carbassó una a una hi posem una cullerada de brandada a cada tira i cargolem per donar forma al canaló
- Abans de servir enfornem els canalons uns 5 minuts a 180º
- Escalfem la salsa de festucs
EMPLATEM:
- Posem una cullerada de salsa de festucs calenta a cada plat ,al damunt dos canalons ,a sobre hi posem els quicos picats i guarnim amb l’oli de pebrot.
- Avui els amb fet com aperitiu, pero podem ajuntar unes tres tires de carbassó i fer un canaló gran i posem dos canalons per plat i es un primer plat
PUBLICAT ORIGINALMENT A: ELS NOUS FOGONS DE LA LOURDES
Origen: CANALÓ DE CARBASSÓ FARCIT DE BRANDADA I SALSA FESTUCS
Anuncis