


Ingredientes:
- 1 kg pomes
- 100 gr sucre
- 40 gr mantega
- 80 gr panses
- ¼l de nata àcida
- Una mica de suc de llimona
- 120 gr. de pasta fullada
Sobre la pasta fullada del Apfelstrudel: a Alemanya venen una massa específica per fer el Strudel. La mida de cada full és una mica més petit que un drap de cuina.
Preparació:
- Temps estimat: 1 hora
- Preescalfar el forn a uns 200 graus.Pelar les pomes i tallar-les en trossos petits. Posar-les en un bol amb el sucre i la nata àcida, i una mica de suc de llimona natural per impedir que la poma es torni negra. Afegir un rajolí de rom i les panses (si us agraden).Deixar-ho reposar 10 minuts.
- Treure de la nevera la pasta fullada i deixar-la a temperatura ambient durant 10 minuts. Estendre la fulla de la massa del Apfelstrudel sobre un drap de cuina net i una mica humit.
- Posar una altra fulla a sobre de la primera i enganxar-les per les vores amb una mica de mantega fosa.Posar la barreja que hem fet prèviament sobre la meitat de la massa, deixant 2 centímetres per cantó. Doblegar cap a dintre, uns 2 centímetres, les vores de la massa.
- Enrotllar, amb molt de compte, amb l’ajuda del drap de cuina. Pintar la superfície amb un mica de mantega fosa.Posar el Strudel en una safata al forn durant uns 35-40 minuts.
- Servir calent, amb una mica de sucre glacé i canyella en pols. Si ho deixeu reposar un dia encara està més bo. En alguns establiments es serveix amb una mica de gelat de vainilla.
Fabulous!!!
Thanks 🙂
My pleasure!!!