RISOTTO DE BACALLA, CARBASSÓ I BOLETS

Ingredients:

  • 400 gr. de bacallà salat
  • 2 cebes tendres
  • 2 carabassons
  • 1 pot de bolets variats
  • 1 litre de brou de pollastre
  • 280 gr. d’arròs
  • 1 got de vi blanc
  • 100 gr. de mantega
  • 100 gr. de formatge emmental
  • oli d’oliva

Elaboració:

  1. El dia abans poseu el bacallà en remull i aneu-li canviant l’aigua fins que el tingueu al punt de sal desitjat.
  2. Poseu un bon raig d’oli a una paella i sofregiu lleugerament el bacallà ben escorregut d’aigua.
  3. Retireu i reserveu. Ratlleu el carabassó i sofregiu-lo en el mateix oli del bacallà. Retireu i reserveu.
  4. Talleu les cebes tendres ben petites i sofregiu-les en el mateix oli.
  5. Quan siguin llestes afegiu l’arrós i sofregiu-lo fins que sigui transparent.
  6. Afegiu un got de vi blanc i comenceu a remenar l’arrós.
  7. Quan s’hagi evaporat, aneu afegint el brou de pollastre mica en mica i seguiu remenant.
  8. Quan l’arrós sigui quasi llest afegiu el bacallà, el carabassó i els bolets i doneu unes voltes perquè s’integrin tots els ingredients.
  9. Quan l’arrós sigui cuit retireu-lo del foc i afegiu la mantega a trossets i el formatge i remeneu-ho fins que estigui tot ben desfet.

Notes:

  • No poseu sal fins el final perquè entre el bacallà i el brou possiblement ja en tindreu prou.
  • El bacallà que hi fet servir és un que venen al LIDL que ja us hi comentat altres vegades. Ja ve a trossets esqueixats i surt a menys de 10 € el quilo
  • Els bolets eren d’un pot variatt de la marca BOLETUSl que fa bastant temps que vaig comprar al Caprabo.
  • Avui no tenia parmesà així que hi posat emmental ratllat i ha quedat força bo.

Recepta extreta de “La Cuina de Cal Pepin”

Origen: RISOTTO DE BACALLA, CARBASSÓ I BOLETS

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.