
Ingredients per a 4 persones:
- Amanida variada (fulla de roure, rúcula, tatsoi, red chard…)
- Quatre grapats de blat de moro fregit i salat (quicos)
- 8 talls de Camembert
- 4 cullerades de confitura de tomàquet
- 1 ou
- oli d’oliva verge extra
Preparació:
- Temps estimat: 15 minuts
- Primer de tot renteu l’amanida, escorreu-la i munteu-la en un cantó de cada plat. Podeu comprar els enciams per separat -sempre millor si són de diferents formes i colors-, o podeu comprar una bossa d’amanida Florette Brotes Deluxe, així us estalvieu la feina de tallar i rentar les fulles.
- A continuació, tritureu els quicos amb una picadora o un molinet de cafè, de manera que en quedi una pols fina i sense grumolls. Poseu la pols de blat de moro en un plat pla.
- Poseu una paella al foc amb un dit d’oli d’oliva.
- Mentre l’oli s’escalfa, talleu 4 porcions allargades de Camembert, d’1cm de gruix. Passeu-les per l’ou batut i, seguidament, arrebosseu-les amb la pols de blat de moro.
- Fregiu les porcions de Camembert arrebossat. Un cop hagin agafat color, retireu-les del foc i deixeu-les escórrer en un paper absorbent. Si veieu que alguna porció s’ha rebentat i en vessa el formatge fos, poseu-la dierectament al plat, del contrari se us por enganxar al paper de cuina.
- Finalment, poseu dues porcions de Camembert a cada plat, al costat de l’amanida. I decoreu el plat amb una cullerada de confitura de tomàquet.
