Rubiols

Ingredients:

  • 250 grs de saïm
  • 100 de sucre
  • 1 tassa d’oli
  • 1 tassa de suc de taronja
  • 4 vermells d’ou
  • La farina que agafi

Preparació:

  1. Hem de mesclar tots els ingredients i anar afegint la farina fins que la pasta no s’aferri als dits.
  2. Sobretot l’hem de deixar reposar mitja hora a la nevera abans de fer les formes. És una pasta difícil de treballar, resulta que és molt semblant a la pasta brisa.
  3. Anam agafant grapats de pasta i els aplanam damunt un full de paper film donant-los una forma rodona ben primeta, llavors els farcim amb una cullerada generosa i els tancam amb forma de semicercle.
  4. Segellam les voreres i les marcam de manera diferent per saber després quin farciment hi hem posat.
  5. Ho hem de posar al forn calent a 180 graus, amb un quartet d’hora ja són cuits.
  6. El farcit tradicional és sobretot confitures, especialment la de cabell d’àngel, i també el brossat.
  7. Com que no tenia ni una cosa ni l’altre els he fets de confitures: de codony, de taronja, i de llimona. També n’he fet de Nutella.
  8. Han sortit molt bons, la confitura millor que sigui espesseta perquè sinó amb la cocció de vegades vessen.

Recepta extreta de “Hort del Sol”

Origen: Rubiols

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.