Coca de verdures

Coca de verdures

Ingredients:
Per a la massa:

  • 50 gr d’oli d’oliva
  • 100 gr d’aigua
  • 50 gr de llard o 50 gr d’oli d’oliva per a les persones veganes
  • 20 gr de llevat fresc de forner
  • 300 gr de farina de força
  • 1 cullereta de sal
  • 1 polsim de sucre

Preparació:

  1. Poseu al got de Thermomix l’oli, el llar a temperatura ambient i l’aigua. Programeu 1 minut, 37º, velocitat 2
  2. Afegiu la farina, la sal ,el sucre i el llevat. Barrejar 30 segons, velocitat 6
  3. Poseu la massa dins una bossa mitjana o grossa de congelació, tanqueu, i deixeu-la reposar 30 minuts a 1 hora a temperatura ambient. El temps de fermentació dependrà de la temperatura exterior,per tant, a l’estiu pujarà ben ràpid mentres que a l’hiver trigarà una mica més.
  4. Una vegada la massa fermentada, treballeu-la una mica amb les mans, estireu-la sobre una safata (amb paciència podeu estirar-la be amb les mans però si voleu podeu fer servir un corró). Tapeu-la amb un drap i deixeu-la fermentar per segona vegada mentre estem preparant les verdures.

Ingredients:
Pel farcit de verdures:

  • 100 gr de pebrot vermell en trocets
  • 100 gr de pebrot verd en trocets
  • 100 gr de ceba en quarts
  • 100 gr de carbassó amb pell tallat en trossos
  • 50 / 75 gr d’oli d’oliva
  • 2 culleretes de sal
  • 1 cullereta de pebre vermell

Preparació:

  1. Poseu les verdures dins el got, la sal, l’oli i el pebre vermell en pols. Programar 3 segons velocitat 4
  2. Escalfeu el forn a 200ºC
  3. Bolqueu les verdures sobre la massa, i enforneu fins que la coca estigui cuita uns 20 minuts. Els últims 5 minuts podeu posar uns pinyons i afegir la funció el grill per tal que les verdures quedin ben cuites.
  4. La coca es pot menjar tant freda com calenta.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: LA CUINA DE L’ESTRELLA

Origen: Coca de verdures

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.