Arròs melòs amb bledes (43/60)

Arròs melòs amb bledes (43/60)

Ingredients:

  • 4 mides d´un bon arròs, bomba si pot ser (jo uso una taça de cafè com a mida)
  • 1/2 kilo de bledes (sense els troncs)
  • 1 litre de brou de pollastre o de verdures
  • 1 ceba
  • 2 grans d´all
  • 100 ml de vi blanc
  • la polpa d´un pebrot de romesco
  • pebre vermell
  • sal i pebre

Preparació:

  1. Farem primer un sofregit amb la ceba i els alls, hi afegirem la polpa del pebrot (remullat un mínim de dues hores prèviament) i una mica de pebre vermell i l´arròs. Ho sofregirem una miqueta més i ho mullarem amb el vi blanc.
  2. Quan s´hagi evaporat, uns pocs minuts són suficients, hi afegirem les bledes tallades a trossos petits sense els troncs (els podeu guardar com a entrants, bullits i posteriorment arrabossats, són boníssims!), remenem una mica i tot seguit mullem amb el brou.
  3. Deixem coure a foc més aviat alt durant 15-20 minuts, remenant de tan en quan a fi que lá rròs deixi anar el seu midó i ens quedi força melòs.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: FOOD AND FOOT

Origen: Arròs melòs amb bledes (43/60)

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.