Mousse de llimona amb formatge mascarpone

Ingredients (per a quatre racions):

  • 2 llimones
  • 250 grams de formatge mascarpone
  • 150 grams de sucre
  • 2 clares d’ou.

Preparació:

  1. Rallem la pell d’una de les llimones (sense agafar el blanc) i exprimim el suc de les dues.
  2. Desfem el sucre, amb tres cullerades grans d’aigua i la ratlladura de pell de la llimona. Un cop desfet, afegim el suc de les dues llimones i ho deixem refredar en un bol.
  3. Quan el sucre i el suc de llimona estigui més fred, afegim els 250 grams de mascarpone fins que quedi ben integrat.
  4. En un altre bol, muntem fins al punt de neu les dues clares d’ou.
  5. Afegim les clares d’ou a la mescla el mascarpone, sucre i suc de llimona. Ho barregem amb moviments suaus. Un cop tot ben mesclat, ho hem de deixar dues hores a la nevera.
  6. Passades les dues hores, ho repartim en diferents recipients individuals i ho tornem a posar a la nevera fins el moment de servir.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: DE CUINETES

Origen: Mousse de llimona amb formatge mascarpone

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.