PASTISSET DE MATÓ AMB POMA

INGREDIENTS: ( 4 PERSONES)

  • 400 Gr. de mató.
  • 3 pomes grans o 4 de petites.
  • 7 o 8 nous.
  • mel
  • sucre.

PREPARACIÓ:

  1. Pelem les pomes, les tallem a quarts i després a làmines finetes. Les posem en bol o en un recipient de plàstic , hi posem una mica de sucre per damunt i i les posem 3 o 4 minuts al microones fins que estiguin cuites.
  2. Barrejem el mató amb una mica de sucre ( no gaire donçs al final hi posarem mel i llavors quedaria massa dolç)
  3. Posem l’ aro al centre d’ un plat i hi posem una capa de poma. Després hi posem el mató. I altra vegada poma (aquesta vegada més ben posada).
  4. Piquem les nous, reservant 4 meitats per decorar, i les espolsem per damunt la poma. Decorem amb la meitat de nou al centre i ho reguem amb una mica de mel (abans la fem desfer al microones).

Recepta extreta de “M’agrada Cuinar”

Origen: PASTISSET DE MATÓ AMB POMA

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.