PASTÍS DE XOCOLATA A LA MENTA

Ingredients:

Per la base:

  • -1 paquet de galetes Maria
  • -100 g de mantega
  • – 2 cullerades de cacau

Per la crema de xocolata:

  • -225 g de xocolata
  • -220 ml de nata per muntar
  • -3 rovells d’ou
  • -4 branquillons de menta fresca
  • -1 cullerada de sucre

Preparació:

  1. -Tritureu les galetes i barregeu-les amb la mantega i el cacau. Feu la base d’un motlle rodó d’uns 20 cm. Enforneu-ho durant uns 15 m, a 180 º. Deixeu-ho refredar.
  2. -Escalfeu la nata amb els branquillons de menta, i deixeu-ho infusionar. Coleu-ho i afegiu-ho a la xocolata esmicolada tot remenant fins que quedi una crema homogènia
  3. – Poseu al bany Maria els rovells amb el sucre i bateu-ho fins que comenci a espessir. Barregeu-ho amb la xocolata.
  4. – Aboqueu la crema de xocolata sobre la base de galetes i poseu-ho al nevera unes hores fins que qualli. Desmotlleu-lo i empolsineu-lo amb cacau en pols .

Recepta extreta de “Les receptes de St. Hilari”

Origen: PASTÍS DE XOCOLATA A LA MENTA

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.