Bacallà amb espinacs, panses, prunes i pinyons

Ingrediets:

  • – LLom de bacallà maco d’uns 500 grams
  • – 600 grams d’espinacs (el manat que venien a mercat)
  • – 50 grams de panses
  • – 25 grams de pinyons
  • – 4 prunes
  • – 2 alls

Preparació:

  1. Primer, deixem panses, pinyons i prunes en remull una bona estona (nota: jo hi he posat prunes “fresques” una estona després de tirar els espinacs, però per un altre cop tiraria per la versió pruna seca).
  2. En una paella amb oli ben calent posem el llom (jo l’he partit dos, per raons pràctiques) que haurem enfarinat lleugerament fins que agafi un punt una mica doradet.
  3. El traiem, el posem sobre paper absorbent i reservem.
  4. Al mateix oli li tirem els alls que haurem tallat a làmines fines i quan comencin a estar torradets (ull que no es cremin), ho passem a una olla on hi afegirem també els espinacs (prèviament rentats i escorreguts), que anirem remenant mentre van perdent volum i deixant anar aigua.
  5. Quan s’hagi xupat l’aigua, podem afegir-hi els fruits secs escorreguts i després a sobre el bacallà, un parell de minuts. I ja està, no té gaire complicació.

Recepta extreta de “Cuina amb compte”

Origen: Bacallà amb espinacs, panses, prunes i pinyons

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.