Gambes amb gabardina

Ingredients:

  • gambes (millor que siguin grans)
  • 2 ous
  • farina
  • 1 sobre de llevat Royal
  • 1/2 ampolla de cervesa
  • oli per fregir
  • sal

Preparació:

  1. La quantitat de farina no s’especifica, normalment és la que admet la barreja, anem agregant farina fins que la barreja es converteix en una pasta amb consistència, semblant a la beixamel.
  2. Jo les gambes ja les he comprat pelades, i així he estalviat feina. Punxarem les gambes amb pinxos de fusta (més grans que els escuradents) que serviran per agafar-les una vegada al plat. Si es compren les gambes sense pelar es deixa la cua per poder agafar-les.
  3. Salarem les gambes lleugerament. Separarem els rovells de les clares, i les muntarem apunt de neu. Quan estiguin les barrejarem amb la barreja que hem fet amb la farina, els rovells, la cervesa, una mica de sal i el llevat.
  4. Passarem les gambes per aquesta barreja i les fregirem amb abundant oli.
    Acompanyarem aquestes gambes amb una mica de llimona.

Recepta extreta de “Olles i Somriures”

Origen: Gambes amb gabardina

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.