Arxius diaris: Desembre 4, 2014

XVIIIa Fira dels Torrons – LLinars del Vallès

Dies 6 i 7 de desembre del 2014 Llinars del Vallès (Vallès Oriental)

La Unió de Botiguers, Comerciants i Professionals de Llinars de Vallès (UBIC) organitza, la primera setmana de desembre, la Fira dels Torrons, una de les activitats que atreuen més gent al municipi.

MÉS INFORMACIÓ A:  http://www.uniodebotiguers.cat/

XXI Jornades Gastronòmiques dels Cítrics – Alcanar (02)

Del 21 de novembre al 21 de desembre del 2014 Alcanar (Montsià)

La Regidoria de Turisme convida la ciutadania a les XXI Jornades gastronòmiques dels cítrics d’Alcanar, les Cases d’Alcanar i Alcanar-Platja. Una bona oportunitat per a gaudir de les receptes del llibre La clementina d’Alcanar a la cuina, ja que els 17 restaurants participants en les jornades oferiran menús que inclouran algunes de les propostes d’aquest receptari (CONSULTAR PROGRAMA).

MÉS INFORMACIÓ A:   http://www.alcanar.cat/

A: http://www.alcanarturisme.com/

I A:    http://www.gastroteca.cat/ca/fitxa-agenda/xxi-jornades-gastronomiques-dels-citrics-dalcanar/

PROGRAMA:   http://www.gastroteca.cat/content/pdf/programa_jornades_citrics_alcanar_2014.pdf

XXI Jornades Gastronòmiques Alcanar 2014

 

19è Mercat Medieval – Vic

Dies 6 al 8 de desembre del 2014 Vic (Osona)

Vic dóna la benvinguda amb un gran mercat medieval que rememora el passat medival de la ciutat.

MÉS INFORMACIÓ A:   http://www.vic.cat/

I A:   http://www.vicfires.cat/

 

19è Mercat Medieval Vic 2014

Menjar escombraria?

Anna's avatarEl Plaer de Menjar Bé & SA

Ahir a la tarda vaig estar escoltant per la radio a l’Abel Mariné, catedràtic de Nutrició i Bromatologia de la Universitat de Barcelona, del qual sóc una gran seguidora. El  Dr. Mariné va comentar que no s’ha confondre la dieta escombraria amb el menjar escombraria, ho subscric totalment.

Personalment també sóc de l’opinió que no totes les hamburgueses són dolentes ni totes les patates fregides perjudicials. El que realment no és saludable  és el fet de menjar a diari aliments que aporten una quantitat molt important de greixos, sucres i sodi a la nostra dieta.

Per altra banda, és evident que tant els greixos, com els sucre com el sodi han de formar part de la nostra alimentació en quantitats moderadament baixes. El cos les necessita per funcionar.  Així doncs podem estar tranquils si de tant en tant assaborim una hamburguesa amb unes patates fregides d’acompanyament o…

View original post 142 more words

Pollastre i gall dindi 2.0

100per100salut's avatar100per100salut

national geographic

Fa dies que no fèiem cap entrada al blog, però avui no us parlarem d’aviram. Volem compartir amb vosaltres dues coses que ens han cridat l’atenció. La primera és aquest enllaç http://www.nationalgeographic.com/what-the-world-eats/

Podeu veure com ha anat variant la dieta tant en calories totals com pes  al llarg de 50 anys, de 1961 al 2011, al món i per països.

Veiem com a Espanya les calories totals ingerides per persona al 1961 van ser 2.634 mentre que al 2011 van ser 3187. En aquest marc la carn ha passat de ser el 7% en pes (5% en calories) al 16% (15% en calories).

Us recomanem que entreu i jugueu una estona. És especialment interessant fixar-se en els gràfics lateral amb els diferents països.  Molt interessant!!

L’altra cosa que volem compartir amb vosaltres ho trobareu aquí http://www.natgeoeat.com/

No és gaire llarg ni dóna gaire informació, però està molt ben fet i…

View original post 63 more words