Pollastre farcit i guisat amb llet

Ingredients:

  • 1 pollastre desossat
  • 400 gr de bolets
  • 100 gr de bacon
  • 150 ml de pedro Ximénez o algun vi dolç semblant
  • un manat d’alls tendres
  • 6 grans d’all sense pelar
  • 2 llimones
  • Mig litre de llet
  • 100 gr de molla de pa (opcional)
  • unes quantes fulles de sàlvia
  • 1 branca de canyella
  • sal, pebre, oli d’oliva

Preparació:

  1. Piquem el bacon i el saltegem, sense oli.
  2. El retirem i al seu lloc fem el mateix amb els alls tendres, tot i que ara sí que necessitarem una mica d’oli. I finalment fem el mateix amb els bolets, salem i mullem amb el vi dolç.
  3. Piquem bé les tres coses i les barregem amb la molla de pa, farcint el pollastre amb la preparació.
  4. El lliguem o posem dins d’una reixa, l´untem amb oli i el salpebrem, daurant-lo en una cassola que pugui anar al forn.
  5. Hi afegim la llet, la branca de canyella, la sàlvia, la ratlladura de les dues llimones i els alls sense pelar.
  6. Enfornem durant 30 minuts a 180 graus.
  7. Donem la volta al pollastre i mitja hora més, i finalment, després de tornar a donar-li la volta, trenta minutets més. I llestos.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: BOOONISSIM

Origen: Pollastre farcit i guisat amb llet

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.