CALAMARS FARCITS AMB GAMBES

INGREDIENTS:

  • 1 Quilo de calamars mitjans
  • 300 grs. de gambes
  • 2 cebes
  • 200 grs. de tomàquets
  • 1 gra d’all
  • Oli

Preparació:

  1. Netegeu els calamars i reserveu les potes i les ales. Peleu les gambes i reserveu els caps i les peles.
  2. Agafeu els caps i les peles de les gambes , poseu-les en una cassola amb un xic d’oli i deixeu-les coure un moment. Afegiu-hi 400 cc. d’aigua i feu coure durant una mitja hora a foc baix. Tritureu-ho amb el minipimer i coleu-ho.
  3. Trinxeu les potes i les ales dels calamars amb les cues de les gambes.
  4. Piqueu la ceba ben fina i poseu-ne uns 100 grs. a coure amb una mica d’oli, i un cop estigui daurada , afegiu-hi la picada de calamars i gambes. Deixeu-ho coure uns 10 minuts a foc lent.
  5. Un cop fred farciu els calamars.
  6. Poseu la resta de la ceba a coure amb oli, un cop estigui daurada afegiu-hi el tomàquet ratllat i el gra d’all picat. Quan el sofregit estigui fet, afegir-hi el fumet colat i tant bon punt arrenqui el bull, posar-hi els calamars i deixar-ho coure uns trenta minuts.

Recepta extreta de “El Raconet de la Cuina”

Origen: CALAMARS FARCITS AMB GAMBES

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.