Plum Cake de nous

Ingredients:

  • 1 iogurt natural
  • 2 mesures de iogurt de sucre
  • 3 mesures de iogurt de farina amb llevat
  • 2 ous
  • 1 mesura de iogurt d’oli de girasol
  • 100 g de fruites confitades (jo he posat fruits secs, pinyons, panses, orellanes)
  • 50 g de nous picades
  • mantega pel motlle

Preparació:

  1. Engreixarem el motlle amb la mantega i espolsem una mica de farina. Reservem.
  2. En un bol, barregem el iogurt, la sucre i els rovells dels ous. Batrem bé i afegim l’oli. Finalment i amb un colador gran, afegirem la farina sobre la barreja per tal evitar grumolls.
  3. Batrem les clares a punt de neu i afegirem amb moviments suaus perquè no baixin. Finalment, la fruita seca la barrejarem amb farina. D’aquesta manera evitarem que les fruites baixin al fons del cake. Afegim també les nous i anem remenant perquè s’integrin.
  4. Afegirem aquesta barreja al motlle i ho introduirem al fons a 180º durant uns 35-40 minuts aproximadament. Anirem punxant amb un escuradents per saber si està cuit.
  5. En un bon tuper es conserva varis dies.

Recepta extreta de “Olles i Somriures”

Origen: Plum Cake de nous

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.