Orada i verduretes en papillote.

Orada i verduretes en papillote 01Orada i verduretes en papillote 02Orada i verduretes en papillote 03Orada i verduretes en papillote 04Orada i verduretes en papillote 05

Ingredients per 4 persones:

  • 2 orades salvatges.
  • 2 pastanagues de cultiu ecològic.
  • 2 cebolletes (cebes tendres) fresques (del nostre hort).
  • 1 porro (del nostre hort).
  • 2 grans d’all.
  • sal i pebre.
  • Oli d’oliva verge.
  • Paper sulfuritzat.

Temps d’elaboració: 10 minuts al forn i 10 minuts preparació.

Elaboració:

  1. Netegem les orades i deixem dos filets, nets d’espines.
  2. Tallem un quadrat de paper sulfuritzat (no feu servir paper d’alumini) col·loquem el filet d’orada.
  3. Salpebrem i posem sobre del filet, la ceba talladeta ben fina, la pastanaga talladeta a bastonets prims, el all tallat a rodanxes i un rajolí d’oli (si voleu fer mes complert aquest plat, es pot fer una base de patates i tomàquets a rodanxes ).
  4. Tanquem el paper en forma de paquet te que quedar ben tancar, perquè no surti el vapor que es genera dintre del paper.
  5. Es posen els paquets al forn a 180º durant 10 minuts.
  6. Es retiren i es serveis.
  7. Es important no passar-se en la cocció, ja que si es fa massa el peix, queda sec i perd qualitat.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: AL CALIU DE LA CUINA

Origen: Orada i verduretes en papillote.

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.