
Ingredients:
- 1 paquet de fulls de rotlles de primavera
- 1 ceba
- 1 pebrot verd
- 1 pebrot vermell
- 1 rajolí de vi blanc
- 250 gr de carn picada ( porc i vedella )
- 1 pot de sofregit ( tomàquet amb verdures )
- 1 cullerada de comí
- oli d’oliva, sal, pebre
Preparació:
- Preescalfem el forn a dalt i baix a 150ºc
- Tallem la ceba a mitges llunes no massa grans, el pebrot verd i el pebrot vermell a daus petits.
- En una paella, hi sofregim les verdures amb una mica d’oli d’oliva, una vegada cuites hi afegim la carn picada.
- Anem remenant fins que ens quedi ben cuita, hi afegim la sal, el pebre, el comí i remenem, i hi afegim el vi i el remenem fins que s’hagi evaporat tot l’alcohol.
- Quan ja estigui tot a punt, hi afegim el pot de sofregit i remenem fins a reduir una mica, ens interessa que el farcit quedi melós però no oliós o amb massa líquid.
- El deixem refredar una estona, i agafem 2 làmines de rotlle, una sobre l’altre i les farcim de manera que les puguis tancar fent un triangle, perquè se t’enganxin els voltants posa-hi una mica d’aigua amb el dit mateix i pressiona un segon. tant aviat el tinguis fet uneix les dues puntes més llargues i ja ho tens.
- Es posen sobre una bandeja de forn untada amb una mica d’oli, i els pots pintar també amb aquest oli, en pocs minuts començarà a coure la massa, quan vegis que està una mica torradeta ja els pots treure, són molt cruixents.