FILETS DE LLENGUADO ENROTLLATS AMB SALMÓ FUMAT

INGREDIENTS:

  • -4 llenguados (separats en 4 filets)
  • -100 grs. de salmó fumat
  • -60 grs. de mantega
  • -30 grs. d’ametlles crues picades
  • -1 ou
  • -2 cullerades de nata líquida
  • -2 cullerades de farina
  • -1/4 de l. de llet
  • -1/4 de l. de cava
  • -sal i pebre blanc

Preparació:

  1. Preparem un brou amb les espines dels llenguados, i el reservem. Passarem per la batedora 4 filets i l’ou fins obtenir una pasta fina . Afegirem les ametlles picades i la nata i assaonarem amb sal i pebre al gust.
  2. Tallarem el salmó en 12 filets i el posarem sobre els filets de llenguado . Posarem a sobre una cullerada de la preparació anterior i els enrotllarem.
  3. Untarem amb mantega una safata de forn i hi posarem els enrotllats, el cava i una mica del brou de peix. Tapem amb paper d’alumini i els courem al forn mig durant 20 minuts.
  4. Per acabar d’arrodonir el plat, podem fer una beixamel amb el brou restant i en el moment de servir cobrir els llenguados.

Recepta extreta de “El Raconet de la Cuina”

Origen: FILETS DE LLENGUADO ENROTLLATS AMB SALMÓ FUMAT

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.