Llobarro al forn amb gavardina

Llobarro al forn amb gavardina 05Llobarro al forn amb gavardina 02Llobarro al forn amb gavardina 01
SENEFA 00001

Per fer aquest llobarro al forn, necessitarem un llobarro per cadascun, mig porro, una pastanaga, un pebrot verd, un ou batut, una mica de sal i una mica de farigola.

Per fer-lo al forn, l’embolcallarem amb massa brisa la qual farà que sigui una cocció a la papillote , en la que podrem gaudir també menjant-nos l’embolcall.

Posem-nos-hi!

La recepta la començarem a preparar a peu de peixateria, on demanarem a la peixatera que ens talli el llobarro a supremes i que el deixi ben net d’espines (Si mantinguéssim l’espina i el cap i els poséssim també dins l’embolcall, segur que el plat seria molt més gustós, però també guanyaria en dificultat per menjar-se’l, i a casa nostra som una mica maniàtics en aquest aspecte, per això he optat per l’opció més còmoda).

Un cop a casa, netegem les escates i fem un entrepà de les verdures ratllades amb les dues supremes de llobarro, prèviament salades,

presentant-lo sobre la massa brisa que ja hem preparat prèviament.

Embolcallem el llobarro amb la massa, per cobrir-lo completament, i deixem anar la nostra imaginació, per donar-li un toc més artístic i més divertit.

Un cop tenim el nostre disseny acabat, el posem en la safata, el pintem amb una mica d’ou batut i l’introduïm al forn a uns 180-200 ºC

durant uns 35-40 minuts o fins que veiem que la massa brisa està daurada. (Per posar coses al forn, m’agrada utilitzar el paper de forn, però se m’ha acabat i encara no he tingut temps d’anar a comprar-ne…per això he decidit utilitzar paper d’alumini). Si veiem que la massa està cuita però que no es daura, podem ajudar-la una mica amb un cop de grill.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: GAUDINT DE LA CUINA

Origen: Llobarro al forn amb gavardina

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.