
Ingredients:
- 1 placa pasta de full
- 250 grs llardons
- Sucre
- Pinyons
Elaboració:
- Primer s’ha d’esmicolar els llardons, el més fàcil és posar-los dins una bossa de plàstic i picar-los amb la mà del morter o el corró.
- Posar els pinyons en remull mitja hora perquè no es cremin durant la cocció de la coca. Escórrer i reservar.
- Estendre la pasta de full i dividir-la longitudinalment, de manera visual, en tres parts. Cobrir la part del mig amb llardons, de manera generosa, i per sobre espolsar abundant sucre. Tapar amb una de les parts i prémer amb el corró.
- Repetir l’operació: posar la resta de llardons per sobre i espolsar sucre, cobrir amb la darrera part de la pasta de full.
- Passar per sobre el corró, perquè els ingredients s’enganxin bé i amb l’ajut d’una forquilla segellar la vora.
- Espolsar per sobre molt de sucre i els pinyons.
- Posar la coca a coure dins el forn a 190 graus fins que estigui ben daurada. Treure i deixar refredar i ja està llesta per menjar-la.
- Bon profit!