“Tiradito” d´orada

Ingredients:

  • mig kilo de carn d´orada, el més fresca i salvatge possible
  • ají groc
  • 1 gra d´all
  • 8 llimes
  • oli d´oliva extra verge
  • sal, pebre
  • 1 llauna petita de blat de moro
  • 1 enciam petit
  • 1 moniato
  • coriandre i gingebre fresc

Preparació:

  1. Tallem làmines fines d´orada a modo de carpaccio…o semblant, el més primes possibles…després d´haver posat a bullir un moniato. Espremem les llimes i posem el suc en un recipient per triturar-ho juntament amb l´ají (si es groc, millor…hi ha ají que sembla guindilla picada, també ho podeu utilitzar…o quasevol bitxo picant també us pot servir), l´all, el gingebre, una mica de coriandre, sal, pebre i oli d´oliva. Ho reservem a la nevera.
  2. Salpebrem el plat (si és fred, millor) i hi anem posant els talls d´orada. Ho cobrim amb la salsa i ho deixem una estona a la nevera, vint minuts ben bons (quan més gruixuts els plats, més temps)
  3. Ho presentem amb el boniato a rondanxes (també en podue fer xips), el blat de moro (un acompanyament bàsic del cebiche al Perú…tot i que jo, en aquest cas, no en vaig posar!), enciam…el que vulgueu!

PUBLICAT ORIGINALMENT A: BOOONISSIMANTERIORMENT: FOOD AND FOOT

Origen: Tiradito d´orada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.