Schneewittchenkuchen – Pastís de Blancaneus

Schneewittchenkuchen – Pastís de Blancaneus

Ingredients:

(1) La massa:

  • 5 ous
  • 250 g de margarina
  • 250 g de sucre
  • 400 g de farina
  • 100 ml de llet
  • 1 paquet petit de llevat químic
  • 80 g de pols de cacau
  • Cireres

(2) La crema:

  • 1 paquet petit de pols de vainilla (per a púding)
  • llet
  • 200 g de mantega

(3) El glacejat:

  • 1 ou
  • 2 culleres de sucre
  • 40 g de pols de cacau
  • 80 g de mantega de coco

Preparació:

  • (1) En primer lloc, s’han de pastar els ingredients per a la massa (sense les cireres ni el cacau!).
  • Després de la preparació de la pasta base, es col·loca la meitat de la massa en el motlle (abans es greixa amb una mica de mantega). A continuació, la resta de la massa es tenyeix amb pols de cacau i es posa aquesta la segona meitat de la massa sobre l’altra.
  • Finalment, la massa es cobreix amb les cireres.
  • A continuació, la massa es cou en el forn a uns 180°C (uns 30 minuts de durada).
  • (2) Mentretant es prepara la crema: Es fa el púding de vainilla, com està descrit en el paquet petit. Quan el púding s’hagi refredat, s’hi afegeix la mantega. Ara s’afegeix tot a la massa ja cuita.
  • (3) Tot seguit, barregeu bé l’ou, el sucre i el cacau. Foneu la mantega de coco i afegiu-la poc a poc a la mescla anterior. Després distribuïu el glacejat acuradament sobre el pastís.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: CUINA ALEMANYA

Origen: Schneewittchenkuchen – Pastís de Blancaneus

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.