QUICHE DE VERDURES I FORMATGE DE CABRA

La Quiche més popular es l’anomenada Lorraine i els seus ingredients són:

  • 3 ous
  • 500 ml de nata líquida
  • Una ceba
  • Bacon a daus i formatge emmental
  • Sal, pebre i nou moscada

En el meu cas he fet aquesta altra de verduretes:

  • 2 carbassons
  • Una safata de xampinyons o un altre tipus de bolet no al·lucinogen
  • ½ ceba
  • 2 porros
  • 3 ous
  • 200 ml de crema de llet o nata líquida
  • Sal
  • Nou moscada i pebre

Preparació:

  1. Amb un bon raig d’oli s’han de sofregir les verdures (netes i trossejades), tot i que també les podeu fer a la planxa, al vapor o amb el wok, fet això afegirem a les verdures els ous batuts, la crema de llet, un polsim de sal, la nou moscada i el pebre (amb tot això ja podríem fer una truita de verdures…).
  2. Omplirem la massa (que prèviament haurem fornejat) amb aquesta barreja i courem en el forn uns 45 minuts a 190º, hem d’utilitzar només la part de baix del forn i quan quedin 5 minuts, el grill.
  3. Podeu afegir altres verdures (espinacs, pèsols, espàrrecs…), més crema de llet o bé algun formatge com és el cas (de cabra).

Recepta extreta de “A la Cuina”

Origen: QUICHE DE VERDURES I FORMATGE DE CABRA

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.