Pakoras

Ingredients:

  • 200 grs de farina de cigrons.
  • L’aigua necessaria, ha de quedar com una pasta semblant a les farinetes que mengen el nins petits
  • 1 cullerada de cafe Garam masala. Si no teniu garam masala es pot fer servir ½ cullerada de café de comí molt i 1/2 cullerada de café de curry , no serà el mateix però ja podrem fer pakoras
  • 600 grs de verdures trocejades, (pebre verd, vermell, ceba, albergínia etc.

Preparació:

  1. Tallam les verdures i les reservam.
  2. En un bol mesclam la farina i les espècies i afegim l’aigua, quan trobam la consistència adequada i tiram les verdures i ho barrejam i deixam reposar uns quinze minuts.
  3. Amb la mà agafam la quantitat de la mida d’una pilota de pin pon, no fa falta donar-li forma es tracta d’agafar un poc de pasta i tirar-la dins , l’oli calent.
  4. Les pakores, han de surar, es a dir, hi ha d’haver-hi oli abastament. Les voltam, s’han de fer per cada banda
  5. Es serveixen acabades de fregir.
  6. Es poden menjar així o bé fer servir o yogur o chutney. Hi ha una marca, Patak’s, que té una gran varietat.

Recepta extreta de “Bon Tiberi”

Origen: Pakoras

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.