Ingredients:
- 4 supremes de lluç,
- 2 alvocats,
- 2 xilis “jalapeños”,
- suc de llimona
- 1 ceba, 200 ml de crema de llet,
- 200 ml de llet,
- salsa worcestershire (perrins)
- orenga,
- cilantre fresc,
- sal i pebre blanc
Preparació:
- Ens trobem de nou en un d´aquells casos que canvio el procés de cocció o d´elaboració de la recepta i llavors tinc el dubte de com ho explico…tal com diu la recepta…o, el més llògic, tal i com ho he fet jo? Doncs bé, optaré, com he fet d´altres vegades, en una de salomònica: les dues maneres.
- Jo vaig fer el peix a la planxa i el vaig reservar, deixant-lo un punt cruet. Vaig posar en un vas de turmix la polpa dels olvocats, la llet, la crema de llet, el suc de llimona (una/dues cullerades), una cullerada de salsa perrins, sal i pebre. Regenero el peix acabant-lo de coure i el cobreixo amb la salsa, escalfant-la. Ho serveixo amb el peix totalment cobert amb la salsa, unes rodelles de xile jalapeño i cilantre fresc picat per sobre. Deliciós.
- La recepta que explica al llibre fa igual la salsa, pero el procés de cocció és diferent, i al final no posa jalapeños per sobre. L´autora posa les supremes en una cassola, les cobreix d´aigua i hi afegeix la ceba i el xile jalapeño picats per sobre juntament amb una cullerada de suc de llimona, sal i pebre i cilantre picat. Ho podeu provar.