CREMA DE CARABASSA

INGREDIENTS:

  • Carabassa (no sé quanta n’hi devia haver, sobre un quilo o poc més neta)
  • 1 creïlla grossa
  • 1 ceba grossa
  • 1 litre de brou de carn desgreixat (jo vaig usar un brik de brou de “Nadal” de la marca “Aneto”)
  • 1/2 litre d’aigua
  • 4 cullerades d’oli
  • 1 colpet de pebre blanc mòlt

PREPARACIÓ:

  1. Li llevem la corfa i les llavors a la carabassa i la capolem ben petita. Fem el mateix amb la creïlla i la ceba. En una olla de pressió, posem les cullerades d’oli i hi sofregim la ceba sense que es daure. Hi aboquem la creïlla i fem el mateix. Finalment, la carabassa, i li peguem algunes voltetes.
  2. Ara li aboquem el brou (si el brou és del fet a casa, potser li caldrà una mica més de sal, com que aquesta vegada hi vaig usar un dels industrials que havia comprat per Nadal, no n’hi vaig posar més) i l’aigua.Li peguem el colpet de pebre blanc i ho posem tot a coure.Quan ja haja bullit el contingut de l’olla a la pressió adient durant una mitja hora, apaguem el foc i deixem que abaixe la pressió fins que la puguem obrir.
  3. Ho passem tot per la batedora a la mateixa olla on ho hem cuit fins que quede una crema fina. Se serveix en tassons individuals i ja està.
  4. Li hauria volgut posar per damunt julivert fresc picat, però no en tenia.
  5. Resulta molt bona.

Recepta extreta de “A la Taula i al Llit…”

Origen: CREMA DE CARABASSA

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.