Ingredients per a 8 persones:
- 4 ous
- 250 grs sucre
- 120 grs farina
- 120 grs ametlla en pols
- 100 ml d’oli de gira-sol
- 2 culleretes de llevat Royal
- Opcional: 2 culleretes d’essència d’ametlla, ametlla en làmines per decorar
Preparació:
- Primer batem bé el sucre amb els ous, si ho feu amb la batedora bateu-ho uns 5 minuts. Afegim l’oli i l’essència d’ametlla (si en teniu). Després tamiseu la farina (podeu fer servir un colador) amb el llevat i aneu barrejant amb una espàtula poc a poc. Finalment afegiu-hi l’ametlla en pols i remeneu bé amb l’espàtula.
- Poseu-ho en un motlle d’uns 20 cm de diàmetre, i per decorar el pa de pessic hi podeu posar ametlla en làmines per sobre.
- Ho posarem al forn pre escalfat a 180º uns 30 minuts. (el forn ha d’estar en posició dalt i baix, si veieu que es crema l’ametlla ràpid poseu només que funcioni la part inferior del forn).
Retroenllaç: POSTRES (PASTISSOS, PA DE PESSIC I PASTA DE FULL) – Receptes de la Cuina Catalana | Celler-Adocse