
Ingredients:
- 2 paquets de pasta fullada.
- 250 gr. de llardons.
- 100 gr. de pinyons.
- 100 ger. d’ametlles filetejades.
- 250 gr. de sucre.
Elaboració:
- Poseu farina a sobre el marbre, estireu la pasta amb el corró, primer un full i després l’altre, per separat.
- Doneu-li a un full forma rectangular , de la mida de la safata del forn, a sobre d’aquest full hi posem els llardons, a sobre un altre full de pasta, seguidament més llardons, i amb les sobres de la pasta que em estirat fem un altre full de pasta, per cobrir-ho. Tornem a passar el corró per sobre de tot això, que els llardons es fusionin amb la pasta.
- Tallem el voltant , perquè ens quedi amb la forma i la mida de la safata del forn , segellem amb els dits tot el voltant de la coca.
- Cobrim la safata amb paper exprès pel forn, posem la coca a sobre, llavors la pintem amb ou batut, escampem a sobre les ametlles filetejades i els pinyons, que quedi ben cobert, seguidament escampem a sobre el sucre, amb abundància , doncs els llardons són salats i la pasta tampoc es dolça.
- Ho posem a coure al forn , fins que veiem que estigui daurat i el sucre s’hagi fos.




