Verdures al forn amb salsa d’ametlles

TEMPS ESTIMAT:45 minuts

INGREDIENTS: (2 persones)

  • 2 patates
  • 2 cebes tendres
  • Espàrrecs
  • 1 carbassó
  • 1 grapat d’ametlles
  • Vinagre de Mòdena
  • Crema de vinagre de Mòdena

PREPARACIÓ:

  1. Tallem les verdures per poder-les posar a una plata i al forn. Les patates tallades a trossos, als espàrrecs els hi talleu la punta (la part més dura), el carbassó a rodanxes i la ceba tendra per la meitat.
  2. Ho poseu tot en una plata amb força oli d’oliva per sobre. Salpebrem. I cap el forn a 180° durant uns 40 minuts. Controleu bé les verdures perquè potser els espàrrecs els podeu treure abans que les patates.
  3. Mentre tenim les verdures al forn prepararem una salsa. En un vas hi posem vinagre de Mòdena, crema de vinagre de Mòdena, oli d’oliva, sal i ametlles tallades petites. Barregem bé i reservem. Un cop ja tinguem les verdures a punt podrem tirar la salsa d’ametlles per sobre i li donarà un molt bon gust. Bon profit!

PUBLICAT ORIGINALMENT A: CUINA X 2

Origen: Verdures al forn amb salsa d’ametlles

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.