
Ingredients:
- 9 ous
- 1 paquet de lluç congelat
- 1 potet de tomàtiga frita, però de la bona, eh! de la que al pot posa ben gros: CASERA.
- 1 potet de nata
- un numero indeterminat d’entre tres i sis bocins de pa banyat en llet
mig sobret de formatge rallat que tenia per la gelera
Preparació:
- I per fer la mandanga aquesta vaig ficar tres dels nou ous i les vaig bollir. Mentres vaig posar el peix al xismet de cuinar al vapor de Lekué, i en sis minuts el tema va estar fet. Vaig batre els ous, els vaig mesclar amb la nata, el formatge i hi vaig esmicolar el peix. Després hi vaig anar posant pa banyat en llet perque trobava que el motlle és molt gros i per mi que allà hi faltava gènero.
- Quan ja no tenia més pa i vaig trobar que ja s’espenyava massa l’invent, vaig posar-ho al motlle i hi vaig posar els tres ous bollits allà enmig. I tot al microones tipo 25 minuts. O por ahí.
- Balanç de coses brutes: pot de la minipimer, silicona de bollir, silicona del motlle, una cosa on mesclar tot i una cosa per mesclar tot. I ja.
- I va quedar bó. Ben bó.
- M’encanta que los planes salgan bien.
- Sols tenim aquesta foto lletja horrorosa perque en Guillem no té fe en jo, i se pensava que la cosa aquesta no seria menjadora. Homo de poca fe. Li va agradar a ell i a la resta dels amics amb qui passàrem la nit de cap d’any.