Ingredients (per a 4 persones):
- 2 piteres de pollastre
- 1 ceba blanca
- 1 all
- 400 ml de nata líquida (2 bricks)
- 1 cullerada de cafè de curri mòlt
- Oli, sal, pebre bo
- Arròs basmati o llarg per acompanyar
Preparació:
- Començam tallat les piteres de pollastre a daus, més o menys del mateix tamany, salpebram i les sofregim en una pella amb una mica d’oli. Mentre es van daurant, ratllam la ceba i tallam l’all a làmines.
- Quan el pollastre comença a estar cuit, afegim primer l’all i la ceba i els deixam que vagin agafant color. Després abocam la nata a la pella, baixam el foc a mitja potència (o una mica menys si veis que la nata bull amb massa força) i salpebram.
- Deixam que la mescla bulli una mitja hora i afegim la cullerada de curri. Remenam ben remenat perquè es mescli amb tots els ingredients. Apagam el foc i deixam reposar el pollastre uns 2 o 3 minuts. I ja està fet, ràpid, bo, gustòs i diferent. Bon profit!
- Nota: Aquest és un plat que aguanta bé d’un dia per l’altre. La nata pot ser que espesseixi massa, però encalentint-lo (al foc) recupera la textura.