Arxius diaris: Abril 30, 2015

IVa Fira del Món Rural – Penelles

Dia 3 de maig del 2015 Penelles (Noguera)

Jornada d’ambientació del món rural amb escenografies de com vivien els nostres avantpassats, ambientat amb música i teatre de carrer, productes gastronòmics de les nostres terres i firetes per als més petits. Durant el matí, concentració de tractors antics i recorregut per la serra de Bellmunt-Almenara. La fira té lloc al Centre històric.

MÉS INFORMACIÓ A:  http://www.penelles.cat/
.IV Fira del Món Rural Penelles 2015

IV Diada del Castell – Cervià de Ter

Dia 3 de maig del 2015 Cerbià de Ter (Gironès)

L’associació Amics de Cervià Antic organitza cada any la “Diada del Castell de Cervià” per commemorar simbòlicament la data en que el terme de Cervià fóu venut pel comte Borrell als primers senyors de Cervià, Sunyer Llobet i la seva esposa Avierna, el 2 de maig de l’any 989.
Amb aquell acte, Cervià i molt probablement el seu castell, va passar a ser un domini del llinatge de nobles que en prendrien el nom, i que durant gairebé cinc segles, escriurien una de les pàgines més fascinants i desconegudes de la nostra història.

MÉS INFORMACIÓ A:  http://www.cerviaantic.cat/

IV Diada del Castell Cervià de Ter 2015

Cap de setmana de primavera al Monestir de les Avellanes (Oferta Maig 2015)

Monestir de les Avellanes's avatarMonestir de les Avellanes

Oferta cap de setmana de primavera al Monestir de les Avellanes

Oferta Estada de Primavera 2015El cap de setmana del 15 al 17 de maig t’oferim una oferta especial amb un 20% de descompte (allotjament i esmorzar) a l’hostatgeria del Monestir de les Avellanes. Vine al Monestir i gaudeix de la tranquil·litat, el silenci, la gastronomia del nostre restaurant, i del magnífic paisatge primaveral que t’ofereix l’entorn del Monestir de les Avellanes.

L’oferta inclou (preu per dia):

  • Habitació doble amb esmorzar 89,60 € – 20% dte: 71,68 € 
  • Habitació doble per a ús individual amb esmorzar 59 € – 20% dte: 47,20 €
  • Visita guiada als espais històrics i artístics del monestir.
  • Detall de benvinguda.

RESERVA EN LÍNIA

Vegeu també algunes ACTIVITATS especials d’aquell cap de setmana com la Festa de Moros i Cristians a Lleida o la Fira de la Camamilla a Linyola. Pregunteu a recepció per a altres activitats.

Nota: IVA inclòs.Taxa turística no inclosa (0,50 €…

View original post 10 more words