
Ingredients per a la massa:
- 480 g farina,
- 25 g llevat,
- una mica de sucre,
- 260 ml aigua,
- una cullerada d’oli
- 16 g sal.
Ingredients per al recapte:
- Pebrot, albergínia, ceba i tomàquet, escalivats
- 4 sardines de la costa esmocades.
Ingredients per al recapte, una altra opció:
- Carbassó,
- ceba,
- salsitxa
- cansalada.
Procediment:
- Posa la farina al bol de la màquina de batre amb el ganxo i engega-la, aboca-hi el llevat amb el sucre, que doni quatre voltes perquè s’incorpori tot bé i a continuació vés introduint poc a poc l’aigua i l’oli fins que s’absorbeixi ben bé. Quan ja sigui una massa ben construïda, incorpora-hi la sal. Que s’acabi d’amassar, treu el ganxo, tapa el bol amb paper film i deixa reposar 2 hores en un lloc temperat.
- Posa la massa al damunt del marbre amb una mica de farina i estén-la ben plana, passa-la a una llauna de forn, ha de quedar fina perquè tornarà a augmentar. Que reposi 1 hora dins del forn apagat.
- Distribueix pel damunt de la massa la verdura escalivada ben escorreguda i les sardines. Amaneix amb un raig d’oli pel damunt.
- Escalfa el forn a 180º amb ventilador durant deu minuts, després posa-hi la coca, al cap de 30 o 35 minuts ja serà cuita.