
INGREDIENTS: (per 25 unitats aprox.)
- 225 gr. de sucre
- 225 gr. d’ametlla molta
- 125 gr. patata bullida
- 200 gr. de pinyons
- Ratlladura d’una llimona
- Farina de blat de moro
- 1 ou
PREPARACIÓ:
- Bullir la patata amb pell i reservar fins que sigui ben eixuta. Ratllem la patata fins obtenir els 125 gr., afegim el sucre, l’ametlla i la ratlladura d’una llimona. Barregem bé amb una forquilla i finalment amb les mans. Posem un paper per anar al forn sobre la safata, i anem escalfant el forn a 210 graus.
- Agafem l’ou i separem el rovell de la clara. Batem la clara, i ja podem començar a fer boles amb el massapà que havíem preparat, les passem per la clara (per tal que els pinyons enganxin) i arrebossem amb els pinyons, la base del panellet la passem per la farina de blat de moro i anem posant els panellets sobre la safata. Quan ja els tenim preparats els pintem amb el rovell d’ou i enfornem 10 ò 12 minuts.
Looks delicious!
Is ois one of the traditional sweets consumed in Catalonia in the “chestnut” on the night of October 31 to November 1 ne of the traditional sweets