TRUITA DE SEQUES AMB CANSALADA

INGREDIENTS:

  • Mongetes blanques cuites (sobreres del dia abans o de pot en temps modern).
  • ous
  • cansalada
  • all
  • Pa de pagès.
  • Tomàquet per sucar pa.
  • Oli d’oliva

PREPARACIÓ:

  1. Poseu una mica d’oli d’oliva en un paella i feu els talls de cansalada, primer a foc lent per desfer el greix i desprès un cop de foc fort per que quedin daurats, reserveu.
  2. Afegiu a l’oli de coure la cansalada un all talladet prim i enrossiu. Afegiu les mongetes i aneu remenant fins que comencin a quedar torradetes. Saleu al gust.
  3. Bateu els ous en un bol i afegiu les mongetes, remeneu fins que quedin ben barrejades amb l’ou.
  4. Afegiu unes gotes d’oli a la paella i quan estigui ben calent tireu la barreja i feu una truita al vostre gust (prima, gruixuda, cuita, crueta….).
  5. Suqueu amb tomàquet una llesca de pa de pagès torrat i ja està tot a punt. Us sorprendrà lo suau, flonja i gustosa que es aquesta truita.

Recepta extreta de “Com Gat i Gos ”

Origen: TRUITA DE SEQUES AMB CANSALADA

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.