Pollastre marinat

Pollastre marinat

Ingredients:

  • 2 pitreres de pollastre
  • 1 all
  • 1/2 llimona sucada
  • 2 cullerades (soperes) d’oli d’oliva verge
  • 2 cullerades de julivert picat (millor si és fresc)
  • 1/4 de culleradeta (de postre) de pebre vermell dolç
  • 1/2 culleradeta de curry
  • 1/2 culleradeta de comí mòlt
  • Sal i pebre bo

Preparació:

  1. Mesclam en un recipient petit tots els ingredients per a marinar el pollastre i ho remenam ben remenat. Mentre, feim tres o quatre talls fondos a cadascuna de les pitreres de pollastre.
  2. Posam el pollastre dins el recipient, vigilant que la mescla s’escampi per tot, fins i tot dins els talls i ho reservam, com a mínim una hora, dins la gelera.
  3. En una pella o planxa amb molt poc oli cuinam el pollastre pels dos costats, aproximadament uns 4 o 5 minuts per cada banda. És important no fer-ho amb el foc massa alt perquè se’ns pot cremar el julivert i amargueja. Per servir-lo, tallau seguint les incisions que havíeu fet.
  4. I ja està! No me direu que no és bo de fer. I és una alternativa perfecta al pollastre a la planxa. Nosaltres de moment encara no tenim un acompanyament definit, i anam canviant en funció del que hi ha per la gelera o el rebost. L’hem menjat amb tabule, amb ensalada, amb arròs bullit o amb mongetes i cols de Brussel·les saltejades i amb tot ens ha agradat.

PUBLICAT ORIGINALMENT A: WHAT’S IN MY HEAD

Origen: Pollastre marinat

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.