Strudel de poma

Ingredients:

  • 1 pasta fullada
  • 2-3 pomes trossejades finetes
  • 1 plàtan (o més)
  • 1 trosset de mantega
  • 6 cullerades de sucre (més o menys, jo vaig posar la meitat de sucre moré i de blanc)
  • Canyella (al gust)

Preparació:

  1. Es posen a la paella la mantega, la poma tallada petita, el plàtan a trossets, el sucre i la canyella i es deixa fer una mica (uns 8-10 minuts), que caramel·litzi. Aquest serà el farcit de la pasta de full. És millor deixar-lo refredar una mica (jo no ho vaig fer i va quedar massa líquid, tot i que després era un plaer menjar-se aquest líquid sobrant).
  2. Estenem la pasta de full i li fem uns talls als costats. Un cop amb el farcit dintre, ajuntarem els extrems com una trena per tancar-lo. Es pot pintar amb ou (jo no ho vaig fer, vaig aprofitar el mateix líquid que va generar el farcit) i al forn a uns 200º uns 15-20 minuts.
  3. Boníssim. Possibles canvis: afegir també nous al farcit i posar altres tipus de sucre (tinc per casa sucre mascavo i potser li poso la propera vegada)
  4. Fixeu-vos en el líquid que supura: queda lleig però us puc assegurar que era una delícia de sabor (l’almívar també!).

Recepta extreta de “A Taula”

Origen: Strudel de poma

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.