

INGREDIENTS:
- Llagostins, gambes, escamarlans….
- sal gruixuda
- oli d’ oliva.
PREPARACIÓ:
- Untem una paella amb oli d’ oliva i escampem una capa (d’ un centímetre, més o menys) de sal gruixuda per damunt. Hi posem els llagostins (si en tenim molts haurem de canviar la sal quan es torri masa) Els deixem coure per una banda i després per l’ altra a foc mig.
- Els servim calents, regats amb oli d’oliva. I encara que sembli mentida hi hem d’ espolsar una mica de sal gruixuda per damunt, sinó queden dolços. ( En aquesta ocasió, jo també hi vaig espolsar julivert i pebre negre)
- Per rentar la paella, la deixem una estona amb aigua. La sal es desprendrà sola.
